Časté dotazy

Předem jsme odpověděli na vaše nejčastější otázky. 

1. Je potřeba se na prohlídku auta objednat předem?

Vůbec ne, zastavte se kdykoliv. Může se však stát, že budete muset chvíli počkat, než obsloužíme zákazníky, kteří dorazili před vámi. Pokud se chcete čekání vyhnout, dejte nám vědět, kdy s vámi můžeme počítat. Domluvíme si konkrétní den a hodinu, kdy se budeme věnovat jen vám a vámi vybranému autu.

2. Nemohu přijet hned, zarezervujete mi auto?

Pokud k nám vyrážíte z daleka, nebo i z blízka, neváhejte nám zavolat. Postaráme se, aby vámi vybrané auto zůstalo během vaší cesty k dispozici. Dlouhodobou rezervaci vozu, ani oproti záloze, bohužel nabídnout nemůžeme.

3. Když mám čas jen o víkendu, nebo mimo otvíravcí dobu?

Zavolejte nám a domluvíme se na individuálním termínu prohlídky vozu i mimo otevírací dobu. Pokud to bude v našich možnostech, rádi se přizpůsobíme vašemu času.

4. Přijdu k vám s mechanikem. Nevadí?

Naopak! Rádi přivítáme nezávislý názor profesionála, který ocení kvalitu našich aut. 

5. Když auto zaplatím, kdy s ním mohu odjet? 

Na cesty můžete vyrazit hned, jakmile z tiskárny vyjede poslední papír. Stačí jen nasednout a vyrazit!

6. Co mám dělat, když něco nefunguje?

Pokud se zdá, že něco nefunguje jak má, zavolejte. Nebo se rovnou zastavte. Kdykoliv rádi poradíme.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Napište nám ji.

Zavolejte nebo napište.

Po – ne: 08 – 20 hod

+420 777 44 69 75

E-mail: ostravacar@gmail.com

Fakturační údaje

Ostravacar s.r.o

Krakovská 1085/4

700 30 Ostrava-Hrabůvka

IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE:

IČO: 22042270

DIČ: CZ22042270

Obrázky poskytl Pexels
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!